divendres, 8 de juliol del 2016

UN DIA PERFECTE

El passat dia 1 vivírem a l'IES Clara Campoamor un dia emocionant que vam voler batejar com a perfecte. La nostra companya i coautora d'este bloc celebrava que comença una nova etapa fora d'horaris, de claustres, ce cocopes, d'avaluacions i de tot allò que envaeix el dia a dia d'un docent. Dit d'una altra manera la nostra Carme es jubila i tots, professors actuals i d'altres cursos i personal no docent, volguérem commemorar-ho amb alegria i bon humor.
Prèviament ja havia celebrat l'avinentesa amb els alumnes i pares, però aprofitant l'últim claustre no poguérem evitar remmemorar el que ha estat la seua presència al centre, i no va ser gens fàcil resumir tanta entrega, professionalitat i treball en un vídeo d'uns minuts, però el nostre company Paco, d'informàtica, ho va aconseguir. 
I és que Carme ha marcat senda en l'institut i en el departament i resultarà complicadíssim omplir el seu buit després de tant de treball colze a colze.
Però ni això va entristir-nos perquè sabem que ací estarà sempres que siga reclamada i mentrestant gaudirà d'allò que té de lúdic la vida i que ara se li presenta en safata de plata.
Enhorabona, Carme.

3 comentaris:

  1. Autobiografia Álvaro

    Vaig comenzar aprendre a llegir en el colegi Bonavista, a mi em va ensenyar a llegir u profesor anomenat Fran que era el meu tutor, també ens va ensenyar les vocals i les consonanats, a intentar llegir de lletra. Els primers llibres que vaig llegir varen ser: els tres porquets, Pinocho, Kika superbruja….Aquest periode va ser entre primer de primaria i segon per a comenzar en tercer llegint.
    Elmeu record va ser el llibre de lectura que vaig tindre, en que cada fulla es tractava d´una vocal o lletra diferent, que la tenia que repasar en casa amb l´ajuda de la meua mare per a poder pasar de fulla al dia següent.




    Álvaro Gracía Carpio 3rB

    ResponElimina
  2. LA MEUA BIOGRAFIA LECTORA



    De xicoteta vaig començar a llegir llibres a infantil amb la meua professora Sofia amb frases o contes infantils .També cuan anava pel carrer anava llegint els cartells que habien penjats .
    Cuan manava a dormir el meu pare sempre em llegia una colleció de llibres infantils .

    No em recorde molt dels llibres que he llegit sol d'alguns com un que no vaig acabar que es diu ``El diario de Nikki´´. I altres com`` El principe de la niebla´´que aquest si em va agradar no com el de ``Charly i la fràbica de xocolate´´.``La tejedora de la muerte´´,``Los espejos venecianos´´,``Marina´´,``La hija de la noche´´,``Les vacances de Saida´´...

    A l´institut a vegades llegim Se veu alta i a vegades eb baixa.
    Em considere una poc lectora o ocasional.
    Uns dels llibres que recorde haver llegit de menuda es diu ``Las hadas del árbol mágico´´que a més,a més em el va regalar la meua mare .De menuda no tenia autor preferit i ara tampoc em tinc .
    Normalment quan vaig a la biblioteca es per a estudiar o agarrar algun llibre .
    Alguns amicsem recomanen llibres .Ja que no m´agrada molt llegir preferisc un lloc comode per a llegir com el llit o el sofà .A la taula estic incòmoda .
    No hi ha llibre que em haja canviat la vida .M´agrada més llegir els llibres de misteri .A la meua estanteria la majoria de llibres que tinc no els he llegit sols uns cuants com ``El diario de Nikki ´´,``La hija de la noche´´ i ``Marina .


    NATALIA OLIVARES GAMERO .
    3 ESO A .

    ResponElimina
  3. LA MEUA BIOGRAFÍA LECTORA.
    Vaig aprende a llegir al collegi amb la senyoreta Marta, amb una cartilla de lectura. Jo vaig començar a llegir quan tenia 4 o 5 anys. Els llibres que llegia aleshores van ser infantils y molt entretinguts, però també me vaig llegir llibres que vaig deixar a mitges perquè no em van agradar molt. Jo acudia a la biblioteca amb el meu pare i escollia llibres, alguns me van agradar molt y altres no tant. A l'institut llegiem tots en veu alta, cadaoscú llegía una línea. Sincerament me considere poc lectora, ja que vaig deixar de llegir poc a poc. De xicoteta m'agradava molt “Jason y els pirates", era un conte que el vaig llegir com a mínim 7 vegades. Però ara el que me vaig agradar molt és llegir llibres de poesía, sobretot de l'autor Mario Benedetti.

    Quan començes a llegir arribes a un altre món!

    MICAELA GARCÍA 3ESOA

    ResponElimina